سینمای آوانگارد

سینمای آوانگارد

روبر برسون : محمدرضا اصلانی
سینمای آوانگارد

سینمای آوانگارد

روبر برسون : محمدرضا اصلانی

محمدرضا اصلانی

با تو چه بگویم

که به دیوارها مانده ای

با خود چه بگویم

ک تنها مانده ام

اما همین قدر می دانم

که این فشار

این خفقان

این استبداد 

هر چ غلیظ می شود

آوا دهنده ی یک ماهیت بحران است

یک بحران عمیق

یک بحران منطقی

یک بحران اجتناب ناپذیر

محمدرضا اصلانی و سینمای آنتولوژیک


We also encounter the absolute light of dawn, we are faced with an absolute cinema

Cinema can be a picture of the world. Ontologically cinema. No film or film that tells the ontology


Story potatoes and female

"The story of the potato and the woman's first film" Beyond boredom, against Chantal Ackerman, "is that it belongs to Jean Deilaman

Time: 30 minutes

Writing, creating, editing, image, Producer: Mohammad Reza roknadini

Made in cinematography department

September 2013

داستان سیب زمینی و زن


"داستان سیب زمینی و زن اولین فیلم از مجموعه ی "ورای روزمرگی، علیه شانتال آکرمن" می باشد که اصلا به ژان دیلمن متعلق است. 

زمان : 30 دقیقه

نوشته کار پیوند تصویر تهیه کننده : محمدرضا رکن الدینی

تهیه شده در : گروه سینماتوگرافی

شهریور1392