سینمای آوانگارد

سینمای آوانگارد

روبر برسون : محمدرضا اصلانی
سینمای آوانگارد

سینمای آوانگارد

روبر برسون : محمدرضا اصلانی

مستند شهید علی حاجبی

مرحله ابتدایی مستند شهید علی حاجبی به اتمام رسید

لوکیشن

بم

کرمان

تهران

بندرعباس

ادامه فیلم بعد از عاشورا در بخش رودخانه 

عوامل 

تصویر رهبر امام دادی

صدا امین درستکار

دستیار تصویر داوود مرزی زاده

عکاس علیرضا محسنی

نوشته و کار محمدرضا رکن الدینی

تهیه کننده

حوزه هنری استان هرمزگان

مدت

60 دقیقه

بهترین یادگاری از احسان رضایی

آنچه برسون می گویدم و محمد رضا و یا ما بدین گونه سردیم ساخته محمد رضا رکن الدینی یکی از بدیع ترین فیلمهای سینمای کوتاه ایران است من تا حالا ندیده بودم همچنین فیلمی را و بر خلاف شایعه های پیرامونش که به آن اَنگ سکشوالیته زده اند فیلم نجیبیست !! این فیلم هم مستند است هم تجربی است هم داستانی و چالش بر انگیز و فکر مخاطب را درگیر می کند یک سینمای استعلایی است .

دستنوشته روسp

مست افتادم و در آن مستی :

این سخن می شنیدم از...

یکی هست و هیچ نیست جز او

وحده لا....

به زبان می دانیم؛

و نه قلب!

به جسم و

نه جان!

چه جان؟؟

حافظه ها خوب اند،

به خویش میسپارند؛

کلمات :

بازی....

نه گوشت خبر دارد

ونه پوست،

نیز استخوان؛

آنها که پراکنده خواهند...

روزی!

آری با ندایی که صور....

پیس بیایید هم اینک :

جان هامان را

بازپس گیریم

و حقیقت را بگوییم....

شاید و باید که روزی "انسان" به خسران نباشد....

سینمای من

برآمدگی تنت

بیرون رفتگی تنم

یکی هست و هیچ نیست جز؟

اویی که تن من است

تن تو

و برآمدگی و بیرون رفتگی

خدا و ژاک و برسون و اصلانی؟

موشت ماریا

دنبال یه دختر 25 ساله و 16 17 18 ساله واسه :

ناگهان پیش از ماریا


شهید علی حاجبی





شاید تعجب کنین که  دارم از یه شهید میگم! اما ایندفه قضیه فرق میکنه

عبدالله خودش بود و خداش... نه مث خیلیای دیگه...

صدا بود کارش

مث روبر؟ نه

اما اما ی ضبط داشت که مدام صداشو ضبط میکرد و اطرافش

4 شب یک خیال بین

اما حاجبی خاب نبود

اونا خواب بودن

اونا که....



ناگهان پیش از ماریا :‏ برای موشت

محاکمه ژاندارک

تقدیم به سودابه فضایلی

اندکی صبر