سینمای آوانگارد

سینمای آوانگارد

روبر برسون : محمدرضا اصلانی
سینمای آوانگارد

سینمای آوانگارد

روبر برسون : محمدرضا اصلانی

مارسل لوزینسکی

دومین دوره سینما حقیقت با مارسل لوزینسکی آشنا شدم. محمدرضا اصلانی رو می شناخت. غریب ی گوشه نشسته بود که رفتم سراغش. با امین درستکار داوود مرزی زاده قاسم شادمانی. بعدا دکتر هم اومد. فتوحی. 

از سینما گفتیم و کینو پولسکا. از وایدا آندری مونک گفتیم. گفتم کارهای واندا یاکابوفسکا شبیه فیلمای شما هستن؛ بهم گفت که شاگردش بودم! تعجب میکرد از اینکه سینمای لهستانو میشناسم. از برسون حرف زدیم؛ نم نم. خندش گرفت که برسون تو ایران شناخته شد ست!ازم پرسید کارای میلوش فورمن دوست دارین؟ بلا تار و... گفتم بلا تار شکل غلیظ شده ی یانچو... البته نصفه نیمه حرف زدیم! با واژه هایی که با التماس ردیف... 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد