سینمای آوانگارد

سینمای آوانگارد

روبر برسون : محمدرضا اصلانی
سینمای آوانگارد

سینمای آوانگارد

روبر برسون : محمدرضا اصلانی

لیلا خلیل زاده

نیازی به نوشتن نبود خاهر اما خب من : محمدرضا رکن الدینی

خوشحالم یکی آمد و از محمدرضا اصلانی حرفی گفت

نظرات 4 + ارسال نظر
بهاره رحیمی جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:18

حرفاش جالب بود . دستها .چشمها . ولی به استاد پاکدل بی رحمانه از کارگردانی فیلم وتدوینش شوکه شدم . از اون روز که فیلمو دیدم مش احساس می کنم انگار عمدا بد ساخته شده بود . چرا تدوین فیلم اینقدر عصبی بود . ریتم تدوین هیچ ربطی نداشت به قصه فیلم چرا روایت فیلم بی تا ثیر بود . لیلا عزیز در سایت تو عکسهای کاراته و ورزش است ولی ایا می شود بی درک هر انسانی از او پر تره ای ساخت .ای کاش عرفان را بشناسیم در پاکی روحمان و بدانیم که هنر چیز جدا از پزهای اجتماعی است . امیدوارم ناراحت نشی . درسته کار اولیم ولی می دونم مستند سازی اونم پرتره خیلی سخته امیدوارم کارهای بهتری ازت ببینم . بهترین جمله فیلم اصلانی مثل عنکبوت نباشیم سست که مگسها همان بچسبند مثل پیله باشیم برای کرم ابریشم که پروانه از کرمها به وجود اید . یک هنرجو کوچولو

درود. فیلم رو ندیدم! ایشان اومدند از سایت من مطالبی برداشتند واسه فیلم اصلانی. من هم چون شاگرد محمدرضا اصلانی هستم گفتن مشکلی نیست.

بهاره رحیمی جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:27

کا ملا مشخص بود که درک نکرده ایشونو این خانم ادم عجیبیه . درسته فیلم بد ساخته شده بود به علت کارگردانی ضعیف ولی من ازینکه اصلانی و شناختم وشحالم . براشون ارزوی سلامتی دارم .به قول حافظ در میان نکته دانان خود فروشی شرط نیست یا سخن دانسته گو یا که خموش.

از اصلانی چیزی دیدین؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:38

خوب پیش میاد یک فلم بد ادم بسازه دیگه کی گفته همه فیلمها ی باید خوب باشه . گرچه به سواد مشاور کارگردان این فیلم و تدوین گرش شک ندارم. به خاطر اینکه نحوه روایت از چند هنرمند در سطح اصلانی استفاده شده بود صادقانه نه.

بهاره رحیمی پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:53

من هر چی تو سینما یاد گرفتم از تدوینگر و مشاور کار گردان این فیلم بود اینو جدی میگم و براشون ارزوی سلامتی دارم. البته اینو از ترس نمره نمی گم . .

بزارین فیلم خانم خلیل زاده رو ببینم تا... بهر حال نیت خیر هستش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد