سینمای آوانگارد

سینمای آوانگارد

روبر برسون : محمدرضا اصلانی
سینمای آوانگارد

سینمای آوانگارد

روبر برسون : محمدرضا اصلانی

من اینم که هستم

فیلم جدید من : " من اینم که هستم"

دوباره قیچی ارشاد میا... اما نمیشه نساخت. ایندفعه بلندتر! قیچی نمیگم :

90 دقیقه میسازم تا بیشتر قیچی کنند!

دوباره ژاک پرور هم هستش اینجا!

اگه دوستان بحساب خودبزرگ بینی نبینند :

" یک فیلم آوانگارده.... یک فیلم تجربی به معنی واقعی"

تنها یک مخاطب دارم مث همیشه :

" محمدرضا اصلانی"

اما نمیشه نساخت.... موضوع و داستان نداریم : زندگی یک روسپی بهمراه خواهرش... انتقام داریم عشق داریم اما قصه ن نداریم! موسیقی نداریم حرکت دوربین نه نداریم! مدل داریم صدا داریم صدا داریم صدا داریم و صدا داریم

یک فرم واقعی که روبر میفهمه و محمدرضا اصلانی : تقدیم به اونها

نظرات 1 + ارسال نظر
مصدق سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:25 http://nasimemaryam54.blogsky.com

سرانجام روزی این قیچی شدن هاُجواب خواهد داد..دراین راه فقط تلاش است وتلاش ودیگرامید.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد