سینمای آوانگارد

سینمای آوانگارد

روبر برسون : محمدرضا اصلانی
سینمای آوانگارد

سینمای آوانگارد

روبر برسون : محمدرضا اصلانی

محمدرضا اصلانی میگه :

"نباید فیلمتو می دادی به جشنواره.. تو ذاتا اهل فستیوال نیستی... یک مشت..."

من فقط به دو دلیل فیلم می سازم و 3

برسون اصلانی

محمدرضا!

شاید به همین دلیله که کسی فیلمم نمی دونه جز اصلانی... برسون که نیست... احسان ی چیزایی گفت اما خب شاید نیمی از یک چهارمشو!

امیدم به سعید عقیقی بود که اونم با یک حرفش : "برسون ضد زنه" حالم بهم ریخت از هر چ نقد...

فیلم منم که بالکل نفهمید.... هیچی!

با اصلانی حرف زدیم ....

نباید دلخوش کسی باشم جز محمدرضا..

احتمالا اینطور که محمدرضا اصلانی همیشه میگه : خودت تنهایی!

من اما ادامه خاهم

چقد خوبه وقتی با محمدرضا اصلانی از فیلمم صحبت میکنم و اونم دقیقا می دونه پلان به پلانشو....

صدا به صداش و سکونش که مدام حرکت.

خوبه مهرماه داره میاد برای فیلم جدید من... فیلمی بر پایه موشت روبر برسون اما به سبک خودمه نه بسبک اصلانی نه برسون روبر!

ضمنن فیلمم تو یک ماهه آتی نمایش داده میشه تو یک جمع تخصصی با چندتا از چهره ها...

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان رضائی شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:13 http://www.goojegeno.blogsky.com

نمایش خصوصی داشتی به ما هم خبر بده - فیلمتو باید چند بار دید به راحتی نمیشه تحلیلش کرد

اولین نفرشم خب خودتی! فدایت نارنگی

احسان ن دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 http://radioehsan.blogsky.com

اگر وارد ب خصویاتت شدم ما را هم دعوت کن! کنج کاو دیدنش هستم,

احسان ن سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:06


عذر می خوام "خصوصیاتت" صحیح ه!

باران دخت بابا پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:19

باید حرفشو گوش میکردی...‏!‏

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد