سینمای آوانگارد

سینمای آوانگارد

روبر برسون : محمدرضا اصلانی
سینمای آوانگارد

سینمای آوانگارد

روبر برسون : محمدرضا اصلانی

وطن :


کیلویی ۲۰۰۰ تومان


نظرات 1 + ارسال نظر
کلاغ شورشی چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:44 http://www.kalagheshoureshi1.blogfa.com

گفتند کلاغی تو
گفتم کلاغم من
گفتند که ...
رفیق گفتن بمیر.
ولی من نمی میرم.
مطمئن باش.
ممکنه نوری که از من به سمت سر دشمن می ره تیز و برنده تر از تیری که از سمت او به سینه ام فرو می ره نباشه-اما ادامه داره.من میمیرم.تیرش تموم میشه.اما هنوز شورش پابرجا خواهد بود.همیشه.همه جا.تا جایی که خورشید به زمین نزدیک شه.کلاغ شورشی در خورشید بر زمین بتابه.و تاریکی خجالت بکشه.کوتاه و کوچک و خمیده تر شه.و کودکان ما پا برزمینی بگذارند که آزاد است.پارسای آزاد برای پارسایان آزاد.
برای تو.رفیق من

تو برنده تری کلاغ شورشی! بی هیچ شکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد