سینمای آوانگارد

سینمای آوانگارد

روبر برسون : محمدرضا اصلانی
سینمای آوانگارد

سینمای آوانگارد

روبر برسون : محمدرضا اصلانی

برای ژاک پرور

دنیا پر است

از من

تو

از تن!


کجا می رود این همه خون ریخته بر زمین

کجا می بریم؟


من خود را

تو خویش را

و او

یکی تن

یکی من و

دیگری هر چه دارد :

(تن ومن)!


خنده!

یکی آرام و

دیگری قهقهه

(او که شاید بلند است پاشنه کفشش)


به هر حال همه می زنیم

یکی آرام و

دیگری قهقهه.


و می فروشیم

من

تو

او

........

نظرات 1 + ارسال نظر
بیلی شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 19:34 http://yaqma.blogspot.com

ژاک پره‌ور عالیه
ترکیبش با مارسل کارنه هم میگن ترکیب معرکه ایه من که ندیدم هنوز
فقط خوندم
سلام

خوبی دوست من ؟ نه مارسل کارنه چندان خوشایند من نیست... رئالیسم شاعرانه و .... قبلا کارگردان محبوب من بود ولی الان نه.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد