-
نشست تخصصی شناخت فیلمنامه
سهشنبه 9 مهرماه سال 1392 14:07
اولین نشست تخصصی"شناخت فیلمنامه" امروز ساعت 18 این نشست در ادامه برنامه های کانون فیلم حوزه هنری هرمزگان است که با همکاری "گروه سینماتوگرافی" هر سه شنبه برگزار میشود. آنچه در این نشست گفته خواهد شد: روایتی متفاوت و تمامن فیلمیک از فیلمنامه. علیه تمام داستان پردازی ها که گفته اند.
-
سینمای فرم گرا: سلیقه یا اصل؟
سهشنبه 9 مهرماه سال 1392 00:21
صدایمان به گوشهای بی صدا نمی شود : تو بگو شانتال جانم؟ یک روزگار بر این بودیم تا چشمان هم نسلان خویش را به دنیای نوینی رهنما شویم. به همین روی، یک دهه بر ذات سینما شدیم. خود خود خود خود سینما! که ژرمن دولاک بانو فرانسوی بود و رنه کلر، گدار، فرنان لژه، اصلانی برسون ازو، شانتال اکرمن، اندی وارهل، فرامپتون و ارنی گهر و...
-
شاهکار اداره فرهنگ هرمزگان
دوشنبه 8 مهرماه سال 1392 14:26
ما معمولا عادت کرده ایم به انتقاد صرف. و چشممان تنها چیزهایی را می بیند که دوست داریم؛ و گاهن واقعیت از این طریق پنهان می شود. هر چند اعتراض تا رسیدن ب حقوق، ریشه در جان هنرمند دارد؛ و این بسی خوشنود کننده ست. چرا که اگر او معترض ب شرایط نامناسب موجود نباشد چه کسی این راه را هادی باشد؟ بخصوص هنرمندانی که تمایلات...
-
LA COQUILLE ET LE CLERGYMAN: Germaine Dulac
دوشنبه 8 مهرماه سال 1392 00:32
خیلی محتاط شدم برای دیدن فیلم. فیلمهای ساختگی امروزین ارضام نمی کنند. سینما برای من تا 1983 وجود دارد. و اصلانی... گدار فقط گاها تاریخ سینما: اینبار ژرمن دولاک
-
حذف نمی شود: ستاره ی سینماتوگرافی...
یکشنبه 7 مهرماه سال 1392 17:04
یک نیروی جمعی و هماهنگ، همواره در کوشش است تا برخی نادیده شوند؛ خواسته... ناخواسته. در این نادیده گرفتن، عده یی رو می شوند.. نا حق... حق؛ اما در فضایی ب کل نابرابر، بی تمییز. این امر بزرگ و کوچک نمی شناسد... شهر شهر ما هم از این نعمت بهره های فراوان برده ست... بسی. نیاز به گشتن نشاید. سرت را به هر طرف بچرخانی می بینی...
-
chantal akerman
یکشنبه 7 مهرماه سال 1392 00:46
I have a long way to reach your movies
-
محمدرضا اصلانی
شنبه 6 مهرماه سال 1392 15:21
با تو چه بگویم که به دیوارها مانده ای با خود چه بگویم ک تنها مانده ام اما همین قدر می دانم که این فشار این خفقان این استبداد هر چ غلیظ می شود آوا دهنده ی یک ماهیت بحران است یک بحران عمیق یک بحران منطقی یک بحران اجتناب ناپذیر
-
محمدرضا اصلانی و سینمای آنتولوژیک
شنبه 6 مهرماه سال 1392 00:04
We also encounter the absolute light of dawn, we are faced with an absolute cinema Cinema can be a picture of the world. Ontologically cinema. No film or film that tells the ontology
-
On the occasion of September 25: Robert Bresson
پنجشنبه 4 مهرماه سال 1392 11:29
-
به مناسبت 25 سپتامبر : روبر برسون
پنجشنبه 4 مهرماه سال 1392 11:25
-
من و هرمز... دو سال
چهارشنبه 3 مهرماه سال 1392 21:56
-
Story potatoes and female
سهشنبه 2 مهرماه سال 1392 13:02
"The story of the potato and the woman's first film" Beyond boredom, against Chantal Ackerman, "is that it belongs to Jean Deilaman Time: 30 minutes Writing, creating, editing, image, Producer: Mohammad Reza roknadini Made in cinematography department September 2013
-
داستان سیب زمینی و زن
سهشنبه 2 مهرماه سال 1392 11:49
"داستان سیب زمینی و زن اولین فیلم از مجموعه ی "ورای روزمرگی، علیه شانتال آکرمن" می باشد که اصلا به ژان دیلمن متعلق است. زمان : 30 دقیقه نوشته کار پیوند تصویر تهیه کننده : محمدرضا رکن الدینی تهیه شده در : گروه سینماتوگرافی شهریور1392
-
گروه سینماتوگرافی
جمعه 29 شهریورماه سال 1392 12:59
برخی بسادگی بیشتر از صرف یک لیوان آب : دروغ می گویند و همین گروه بسی بیشتر : خائن ند ما میرویم... چرا که راه ما ایستادن نشاید کلبه حقیر است... شما! حقیر است ما میرویم تا جایی دیگر ادامه شویم اساس "گروه سینماتوگرافی" ایمان است راست گویی است و صداقت است
-
دلم خوش است به نگاه اصلانی : "زن که می آفریند"
پنجشنبه 28 شهریورماه سال 1392 03:15
فیلم زن که می آفریند، ما را به دیدن ذات جهان-گوهر جهان- دعوت می کند. ما را به صبوری در برابر ذات جهان، ما را به دیدنی برای خیال کردن همه جهان می برد.. باید فیلم را دید. بی پلک زدن. همچنان که زن پلک نمی زند : همه ذرات جهان را. همه ذرات لحظه ها را از نور، که غروب- شب می شود، تا تاریکی، که طلوع میکند،ذره ذره با صبوری...
-
هدیه برسون برای گروه سینماتوگرافی
یکشنبه 24 شهریورماه سال 1392 22:54
عکس از وبلاگ "گوج گنو" بعد سالها یک عضو دیگر هم اضافه شد به : گروه سینماتوگرافی گروهی که اصولی رادیکال گونه دارد و هر کسی بدان راه نمی یابد. گونه یی دادا! بی سرور بی رئیس! امشب در یک جلسه خصوصی(شاید اندکی شبه سینمایی) شهاب آبروشن خود را به من نمایاند : پدیدارشناختی انسان؟ بی حضور اشیاء؟ اینک خوشحالم و اما به...
-
بررسی می شود : سینمای برگمان
شنبه 23 شهریورماه سال 1392 22:11
3 شنبه همین هفته : بررسی سینمای اینگمار برگمان در حوزه هنری استان هرمزگان
-
Robert Bresson
شنبه 23 شهریورماه سال 1392 12:33
Whatever your movies I saw What I read from your notes You invite a man to be a man Certain: religion knows, the Bresson. Without an understanding of this model! The "day of the" curse.
-
روبر برسون
شنبه 23 شهریورماه سال 1392 12:29
هر چه از فیلم هایت دیدم... هر چه از یادداشت هایت خواندم... تو انسان را به انسان بودن دعوت... برخی: مذهبی می دانند، برسون را. بی فهم از این مطلب : مدل! بر این "روز شمار" لعنت
-
mouchette
جمعه 22 شهریورماه سال 1392 00:14
I needed to scream mouchette today. You were not a victim Rebel all
-
موشت
پنجشنبه 21 شهریورماه سال 1392 22:39
امروز به فریاد موشت نیاز دارم. تو قربانی نبودی شورشی بتمامی
-
Fourteen films "pure cinema"
پنجشنبه 21 شهریورماه سال 1392 13:49
Today is supposed to be my greatest film called "Fourteen films I want the film to the edges of suicide. In this way, Julio Bressane and Jean-Luc Godard and Robert Bresson mohamadReza Aslani accompany me. By Nelson Pereira dos Santos and Glauber Rosha shortly My Videos: Video Movies I: non-essential images...
-
چهار10فیلم : سینماتوگرافی ناب
پنجشنبه 21 شهریورماه سال 1392 13:33
بزرگترین اثر من تا امروز قرار است فیلمی باشد با نام " 14film میخواهم سینما را به مرز خودکشی برسانم. در این راه خولیو برسانه و ژان لوک گدار و محمدرضا اصلانی و روبر برسون مرا همراهی می کنند. با اندکی نلسون پریرا دوس سانتوس و گلوبر روشا. اساس فیلم : صدا اساس فیلم : تصاویر ضروری غیر خوش رنگ و لعاب اساس فیلم : جان...
-
روبر برسون : زن نازنین Robert Bresson: femme douce
سهشنبه 19 شهریورماه سال 1392 02:25
25 سپتامبر! روزشمار لعنتی
-
We're dialectic
دوشنبه 18 شهریورماه سال 1392 15:53
The first group Cinematograph Act Groups in the nature of cinema itself , " Robert Bresson " and "mohamadreza Aslani " and "Yasujirō Ozu" " Jean-Luc Godard " and "Glauber Rocha" and " Chantal Ackerman " and "Roy Andersson" and " Julio bressane...
-
Robert Bresson: The actual form
یکشنبه 17 شهریورماه سال 1392 04:10
Any trace of doubt in the face of inevitable : the output text New baby to the world, which according to Lacan eyes with which another of his b ... A text further references b b 1 of the very marrow of J est l'... : Shaping tell Aside from this , too ! The general form of the author and Its destruction accept . But...
-
Cinéma brésilien: Nelson Pereira dos Santos projet de plan de travail vidas secas
یکشنبه 17 شهریورماه سال 1392 03:07
Getting Started 3 phenomenon . The film does not even transliteration and Brazil. Football legend and coffee. Both active and exporter . What is curiosity : Brazilian cinema . Mystery. The only thing we know is the Glauber Rvsha Cinema Novo . The truth is that the name Rvsha . Nelson Pereira dos Santos remains ....
-
Man Ray
یکشنبه 17 شهریورماه سال 1392 00:37
Le Retour A La Reaso just a love that night, I got really sick here. As the ultimate abstraction of a woman's breasts, is naked. Le Retour A La Reaso Shsshvy material is less of an advertisement or tea. But how is such a miracle, expecting the world? The eyes are the nipples of the head with the light outside the...
-
روبر برسون
شنبه 16 شهریورماه سال 1392 14:32
به نطفه داستان نبود. آغازین تصاویر. سینماتوگراف اما خام؛ محض محض. بی آفرینش و خلق. روسها آرام آرام با: سرگئی، پودوفکین. گناه، لنین گراد. گناه، استالین گراد. خالقان چشم به گریبان اکتبر؛ انقلاب اکتبر. امر ما توده نباید. پس باز هم نشاید! شگفت ما داداها. همه بی سرور. ریشتر(ریختر) روتمن، لژه، و من. ذهن بر نگاتیو و انسان...
-
نوشته یی قدیم از نو
جمعه 15 شهریورماه سال 1392 13:15
همیشه ترسی وجود داره... مث خوره روحو میخوره.. اما اینبار روح کسایی که فک میکنن اگه جا واسه ی عده باز بشه : باید جمع کنند برن ... نمیشه با دعوا نمیشه جنگید.. باید با ساختن... مشت محکم تو دهن ... کار ما نیست. کار من عقب نیفتادنه کار من همواره جنگیدنه... محمدرضا اصلانی : "همیشه یک تعداد آثار آوانگارد پشت جشنواره می...